Madenciler Karadon'da kurban kesti...

Türkiye Taşkömürü Kurumu Karadon Müessesesi Kilimli İşletmesi 4. Ocak’ta yeni pano ayak üretim ayağının açılması nedeniyle kurban kesildi.Törene,Genel Maden İşçileri Sendikası Genel Başkanı Ahmet Demirci ve yönetimi,TTK Genel Müdür vekili Ercan Gebeş,şube başkanları,madenciler katıldı.Toplu sözleşme süreci hakkında bilgi veren GMİS Genel Başkanı Ahmet Demirci,TTK'ya işçi aldırmak içinde mücadelelerinin sürdüğünü belirtti.

TTK Genel Müdür vekili Ercan Gebeş’te, “Kazasız belasız çalışmalar diliyorum.Bir canlının hayatının ne kadar önemi olduğunu artık Türkiye’nin gündeminde 10 gündür yer eden bir köpeğe verilen değerden de anlamak lazım. Bizim için madenci kardeşlerimizin sağlıklı bir şekilde yer altına inip sağlıklı bir şekilde yer üstüne çıkmaları her şeyden önemlidir. "dedi.

Okunan Kur’an-ı kerim ve duaların ardından kurban kesildi.