Sağlık "Doktor Geldi" programında obeziteyi konuştular... Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜ) Obezite ve Diyabet Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Prof. Dr. Taner Bayraktaroğlu, Doktor Geldi programının konuğu oldu. 28.02.2018 - 14:00 28.02.2018 - 14:00 Bunlar da ilginizi çekebilir Beslenme ve sosyal yaşam ömrü uzatıyor Sağlık raporlarında yeni dönem Ultra işlenmiş gıdalar erkekler için riskli Ramazan sofranızdan baharatı eksik etmeyin Enerji içecekleri kalbi tehdit ediyor Sarı serum, öldürür mü? Elektronik sigara yasaklanıyor... Sağlıklı yaşam için ne kadar tuz kullanmalı? "Elektronik sigaralar büyük risk" Kışlık hazırlayanlar dikkat: Konserveler ölümle sonuçlanabilir